In de Telegraaf Magazine stond een groot interview met de oprichter van Coolblue, Pieter de Zwart. Daar werd, uiteraard, nadrukkelijk stil gestaan bij het succes van Coolblue en de ontstaansgeschiedenis van een bedrijf dat nu al meer dan 1,5 miljard omzet. Veel zaken waren interessant om te lezen maar één opmerking trok volledig mijn aandacht: je gaat je tijd toch niet verdoen met boodschappen doen. Pieter zei: “bij ons komt dagelijks wel een busjes langs voor een bestelling.”

Het goede bericht is dat sportverenigingen daarom steeds belangrijker gaan worden: het biedt bewegingsruimte en een platform voor sociale contacten.

Lees het hele artikel hier. Het hele artikel is nu gratis beschikbaar via bovenstaande link, maar normaal gesproken enkel voor abonnees van Sport FM, al meer dan 20 jaar het vakblad voor sportorganisaties. Voor €20,00 per jaar ben je al abonnee en dan krijg je 12x per jaar Sport FM digitaal, E-Specials over tal van onderwerpen en diverse digitale tools.

Ook abonnee worden? Dat is fijn, dan kunnen wij ons onafhankelijke werk blijven voortzetten. Hier kan je je aanmelden